ח"כ זועבי ממרצ: "בנט יודע שאם הממשלה תלך לעימות צבאי הקואליציה תיפול"

איתי גדסי 2 Comment on ח"כ זועבי ממרצ: "בנט יודע שאם הממשלה תלך לעימות צבאי הקואליציה תיפול"

ח:כ ג'ידא זועבי ממרצ חשפה את ההסבר האמיתי לחוסר התגובה של צה"ל למתקפה חסרת התקדים של חיזבאללה כנגד ישראל מאז מלחמת לבנון השנייה, הנוכחות של מרצ ורע"מ בקואליציה מגבילה כל פעולה צבאית. זועבי אמרה ביושר, "אם נתניהו היה ראש ממשלה, תגובת הממשלה חזקה יותר" | הליכוד: "בנט לא מסוגל לשמור על ביטחון ישראל"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ג'ידא רינאוי זועבי (מרצ) חשפה היום (ראשון) את הסיבה בגינה ככל הנראה מדוע ישראל לא השיבה בתקיפות קשות וכבדות כנגד ההתקפה של חיזבאללה בשישי האחרון.

לדברי זועבי, "בנט יודע שאם הממשלה תלך לעימות צבאי הקואליציה תיפול כי גם מרצ וגם רע"ם לא יסכימו לדבר כזה", זועבי הסבירה כי "הנוכחות של מרצ ורע"מ בקואליציה מגבילה את חדותה של כל החלטה צבאית. ברגע שהממשלה תחליט על משהו צבאי תהיה סכנה לקואליציה" הבהירה בנחרצות בריאיון ל"כאן".

ח"כ זועבי אמרה כי הווטו על תקיפות ביטחוניות נמצא בהסכמים, "זה נמצא בהסכמים הקואליציוניים. הממשלה הסכימה שהיא תעסוק רק בעניינים כלכליים ואזרחיים".

ח"כ רינאוי זועבי גדילה לעשות ואמרה כי הממשלה הנוכחית שונה דרמטית ממשלתו של נתניהו, "אם נתניהו היה ראש ממשלה, תגובת הממשלה חזקה יותר".

בסיום דבריה הסבירה זועבי את השינוי שעובר על ראש הממשלה, "בנט מבין היום, וזו פרשנות שלי, שהמצביע הימני נעלם לו והוא לא יחזור, ולכן הוא צריך להבין שהוא קרוב יותר לשמאל".

בתגובה לדבריה נמסר מהליכוד, "בנט ולפיד נכשלו לא רק מול הקורונה אחרי שבנט עיכב ב-7 שבועות את הבאת החיסון השלישי לישראל. הם נכשלו לא רק בתקציב שבו הטילו מיסים כבדים על אזרחי ישראל. בנט ולפיד נכשלים גם בביטחון – והיום חברת הקואליציה שלהם, ח״כ רינאווי זועבי ממרצ, אמרה את האמת:

"בנט יודע שאם הממשלה תלך לעימות צבאי – הקואליציה תיפול כי גם מרצ וגם רע"ם לא יסכימו לדבר כזה. הנוכחות של מרצ ורע"ם בקואליציה מגבילה את חדותה של כל החלטה צבאית".

בליכוד הבהירו כי "בנט לא מסוגל לשמור על ביטחון ישראל מכיוון שהממשלה שלו תלויה במנסור עבאס ובשמאל הקיצוני". לכן אומרים בליכוד, "נפיל את הממשלה המסוכנת הזאת ונחזיר את ישראל למסלול של הצלחה: גם בקורונה, גם בכלכלה וגם בביטחון".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    בסוף בנט יגיד כן למדינה פלסטינית בגלל רעם ומרצ

  2. 1

    אני אומר ששם המדינה שלנו הוא כבר לא ישראל אלא פלשתינה
    לכל מי שהוא ציוני שילך לאוגנדה תאמינו לי עדיף
    בנט בשביל להיות ראש ממשלה הקריב את כל המדינה את ביטחון ישראל והרפואה זנח את כל ערכי הימין
    בשביל המאווים האישיים שלו פשוט בושה